AGATA ŻYCZKOWSKA

Absolwentka Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. L. Schillera w Łodzi (2001). Założycielka i prezeska Fundacji Rozwoju Teatru ‚NOWA FALA’ (2009) oraz kolektywu HOTELOKO movement makers (2011).

Artystka pracuje głównie na wątkach tożsamościowych z wykorzystaniem ruchu autentycznego i ruchu codziennego, metod interaktywnych, pracy na zespół, emocji i refleksji oraz multimedialności. W jej świecie królują cekiny, które pojawiają się w każdym spektaklu. Lśnienie jest zamierzonym obrazem, a definiuje je zdanie: „Mieszkam w cekinowej kuli”.

 

AKTORKA / TANCERKA / REŻYSERKA / PRODUCENTKA

Absolwentka Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi (2001). Studentka podyplomowych studiów na wydziale Dyplomacja Kulturalna na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od początku związana z działaniami artystycznymi i społecznymi na pograniczu teatru, tańca i performansu. Brała udział w projektach Fundacji Ciało/Umysł: była współproducentką i reżyserką castingu obsady oraz performerką w polskiej wersji spektaklu „The SHOW MUST GO ON” chor. Jérôme Bel (2011), brała udział w projekcie „Family Affair” włoskiego kolektywu ZimmerFrei jako performerka w ramach Warszawskiej Sceny Tańca (2015) oraz zrealizowała autorski film w ramach projektu „21 artystów na 21 wiek” (2020).  W latach 2016-2019 dyrektorka Centrum Sztuki Tańca w Warszawie. Prezeska Fundacji Rozwoju Teatru ‘NOWA FALA’ (od 2009). Od 2011 r. prowadzi kolektyw HOTELOKO movement makers, pod skrzydłami którego zrealizowała jako kilkanaście spektakli, m.in. w koncepcji i choreografii Magdaleny Przybysz – „Moi przyjaciele tańczą”, „Insta Show”, a także „Absolutely Fabulous Dancers”, za który kolektyw otrzymał nagrodę jury „Coup de Coeur” na Festiwalu Quartiers Danses w Montrealu za oryginalność spektaklu (2019). Otrzymała także wraz z Mirkiem Woźniakiem pierwszą nagrodę – Dużą Konsekwencję teatralną za spektakl „Axiom of Choice” na IV Sopockich Konsekwencjach Teatralnych (2020).

Członkini prezydium Branżowej Komisji Dialogu Społecznego ds. Tańca (od 2017), członkini Branżowej Komisji Dialogu Społecznego ds. Kultury przy Biurze Kultury w Warszawie (od 2015), członkini stowarzyszenia Forum Środowisk Sztuki Tańca (0d 2019). Należy do Sekcji Dramatu Stowarzyszenia Polskich Artystów Teatru, Filmu, Radia i Telewizji ZASP (od 2019).

AKTORKA / REŻYSERKA /PERFORMERKA

Absolwentka Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralne im. Leona Schillera w Łodzi. Za spektakl „ Amadeusz” w reżyserii Waldemara Zawodzińskiego otrzymała dwie nagrody na XIX Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi: nagrodę zespołową Prezesa ZASP oraz nagrodę za Duet Venticelli. Współpracowała m. in. z Iwoną Kempą („Kształt rzeczy” i „Czwarta siostra”), z Adamem Orzechowskim („Księżyc nad Buffalo” i „Mieszczanin szlachcicem”), z Janem Zdrojewskim („Krzesła” i „Jordan”), z Danutą Jagłą („Jesień i zima”), z Thomasem Harzemem („1,2,3,4 baba jaga patrzy”, „Turista”, „selfie/kiste/pudełko”, „jutro: urodziny), z Magdaleną Przybysz („frau/mujer/femme”, #moiprzyjacieletancza, „Absolutely Fabulous Dancers”, „Insta Show”, z Wojciechem Grudzińskim („Darklena”, „frau blush) oraz Mirkiem Woźniakem („Axiom of Choice”).

Otrzymała nagrodę zespołową Prezydenta Miasta Bydgoszczy na I Festiwalu Prapremier za spektakl „Rodzina wampira” w reż. Pawła Szkotaka (rola Marina oraz asystent reżysera) oraz Nagrodę im. Hieronima Konieczki dla Najlepszego Młodego Aktora za sezon teatralny 2001/2002 w Teatrze Polskim w Bydgoszczy. Uczestniczyła w międzynarodowym projekcie “Faustus” w reżyserii Chrisa Baldwina (Małgorzata), który był prezentowany na tournee w Polsce, Niemczech i Hiszpanii. Brała udział w wielu warsztatach z uczniami Jerzego Grotowskiego (Eugenio Barba:Odin Week, ISTA; Abani Biswas:Milon Mela; Jairo Cuesta i James Sloviak:New Word Performance Laboratory; Bruce Myers i Toshi Tsuchitor:aktorzy Petera Brooka; Raúl Iaiza: Teatro La Madrugada z Mediolanu) oraz warsztatów contact improvisation /Ray Chung/ w ramach Warsaw Flow. Wyreżyserowała spektakl teatru tańca: „Dziady. Gusła i mrok” w chor. Beaty Wojciechowskiej w ramach Warszawskiej Sceny Tańca 2012 oraz spektakle HOTELOKO movement makers („frau/mujer/femme”, #moiprzyjacieletancza, „Absolutely Fabulous Dancers”, „Insta Show”, „Darklena”, „frau blush”, „Axiom of Choice”).

Brała także udział jako performerka w projektach „The SHOW MUST GO ON” chor. Jérôme Bel /Teatr Dramatyczny w Warszawie (2011), „Warsaw: In Between” w reżyserii Dawida Żakowskiego (2011) oraz w projekcie „Family Affair” włoskiego kolektywu ZimmerFrei jako performerka w ramach Warszawskiej Sceny Tańca 2015 w Narodowym Instytucie Audiowizualnym. Brała udział we wszystkich produkcjach Teatru HOTELOKO (obecnie kolektywu HOTELOKO movement makers) jako aktorka, tancerka i performerka.

PRODUCENTKA / KOORDYNATORKA / MENADŻERKA

Produkowała wszystkie projekty Fundacji Rozwoju Teatru ‚NOWA FALA’ m.in. „Turista” – projekt Pilotażowy Festiwalu Warszawa Centralna Migracje 2010 we współpracy z Teatrem Dramatycznym w Warszawie, a także projekt Centrum Sztuki Tańca w Warszawie (2016-2019). Współpracowała z Fundacją Ciało/Umysł: była menadżerem produkcji 10. edycji Festiwalu Ciało/Umysł, koordynatorem 11. i 12. edycji Festiwalu C/U oraz Warszawskiej Sceny Tańca 2012 i 2013, gdzie była m.in. menadżerem produkcji projektu „You KANT Dance” realizowanego w ramach Warszawskiej NOCY Tańca 2013. Była producentem i reżyserem obsady polskiej wersji projektu „The SHOW MUST GO ON” w choreografii Jérôme’a Bela w ramach Festiwalu Ciało/Umysł i Warszawskiej Sceny Tańca /WST 2011.

Była producentem projektu Grupy Artystycznej TERAZ POLIŻ pt. “BÓG HONOR OJCZYZNA” (2011). Współtworzyła i promowała spektakl Grupy Verte pt. „Zima w czerwieni” (Adam Rapp, reż. Karolina Kirsz), za który otrzymała I Nagrodę na Festiwalu Zdarzenia w Gdańcu i w Tczewie (2011). Produkowała spektakl „Dziady. Gusła i mrok” w choreografii Beaty Wojciechowskiej w wykonaniu Teatru Tańca Gravity (2012). Zrealizowała także jako autor projektu i koordynator serię wydarzeń artystycznych w ramach projektu społeczności lokalnej „Weekendy wokół Domku Herbacianego”, który był nominowany do Najlepszej Warszawskiej Inicjatywy Pozarządowej S3KTOR 2012. Współpracowała z Teatrem Ognisko przy projekcie „Sztuka w wydaniu IT – nowe media jako narzędzie poznawania i tworzenia sztuki” jako koordynator i producent (2014). Zrealizowała jako autorka i koordynator dwa projekty edukacyjne: „nowe: wyzwolenie – performance dla młodzieży” (KULTURA DOSTĘPNA – NCK 2015) oraz „Syrena herbem twym zwodnicza” (Edukacja Kulturalna-Biuro Kultury m. st. Warszawy 2016).
W 2010 r. uczestniczyła w cyklu warsztatów „Organizacje pozarządowe wobec wyzwań społecznych” realizowanych przez Narodowe Centrum Kultury w ramach Polskiej Prezydencji 2011, a w 2012 r. w warsztatach kompetencji zawodowych w ramach projektu „TORO” – w poszukiwaniu skutecznych metod wsparcia instytucji ekonomii społecznej pt. „TRENING STRATEGICZNEGO ZARZĄDZANIA ORGANIZACJĄ POZARZĄDOWĄ”. W 2014 r. brała udział w cyklu szkoleń w ramach projektu „Współpraca organizacji pozarządowych i sektora publicznego”, w tym m.in. w warsztatach „Wysokie standardy współpracy z NGO w Dzielnicy Praga-Południe”.

EDUKATORKA / PEDAGOŻKA

Od kilku lat prowadzi edukację kulturalną dla dzieci i młodzieży. W swojej pracy pedagogicznej łączy dziedziny sztuki (performance, teatr, taniec, film, muzyka, fotografia, literatura, sztuka). Prowadziła autorskie warsztaty dla dzieci „Ciało i głos” w ramach Centrum Sztuki Tańca w Warszawie. Zrealizowała przy współpracy z Polskim Ośrodkiem Międzynarodowego Instytutu Teatralnego ITI warsztaty teatru fizycznego dla młodzieży gimnazjalnej i licealnej pt. „POZYTYWNA ALCHEMIA” w Akademii Teatralnej i w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie.

Była autorką koncepcji warsztatów edukacyjnych w oparciu o recykling dla dzieci w wieku 5-11 lat pt. „Spotkania z Rolką i Kapslem”. Prowadziła warsztaty teatralno-recyklingowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 78 w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”, w tym w szczególności dla dzieci i młodzieży z Kliniki Neurologii. Współpracowała ze Stołecznym Towarzystwem Oświatowym (STO), gdzie prowadziła warsztaty teatralne z improwizacji dla dzieci. Ponadto prowadziła warsztaty plastyczno-teatralne i performatywne dla młodzieży w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Zielonce w ramach projektu „Sztuka w wydaniu IT”. Pod skrzydłami Fundacji Rozwoju Teatru „NOWA FALA” realizowała także warsztaty teatralne, plastyczne i muzyczne dla dzieci, młodzieży, rodziców i seniorów w ramach projektów „Weekendy wokół Domku Herbacianego-kierunek Targówek”, „nowe: wyzwolenie – performance dla młodzieży” i „Syrena herbem twym zwodnicza” (współpraca z warszawskimi gimnazjami i liceami oraz ośrodkami socjoterapii i wychowawczymi). Ponadto zrealizowała spektakl „Insta Show” w wykonaniu młodzieży w wieku 13-17 lat oraz warsztaty „Podaj dalej taniec” z młodzieżą licealną w ramach projektu Centrum Sztuki Tańca w Warszawie.

Fot. Marta Ankiersztejn / Anna Ciupryk / Karolina Jóźwiak / Pat Mic

————————-

NAGRODY

Pierwsza nagroda – Duża Konsekwencja Teatralna za spektakl „Axiom of Choice” wraz z Mirkiem Woźniakiem na IV Konsekwencjach Teatralnych (2020)

Nagroda zespołowa Coup de Coeur dla kolektywu HOTELOKO movement makers na Festiwalu Quartiers Danses w Montrealu za spektakl „Absolutely Fabulous Dancers” (2019)

Nagroda im. Hieronima Konieczki dla Najlepszego Młodego Aktora za sezon teatralny 2001/2002 – Teatr Polski w Bydgoszczy

Nagroda zespołowa Prezydenta miasta Bydgoszczy za spektakl „Rodzina wampira” (2002)

Nagroda za duet Venticelli (wraz z Katarzyną Glinką ) w spektaklu „Amadeus” na XIX Festiwalu Szkół Teatralnych (2001)

Nagroda zespołowa prezesa ZASP za spektakl „Amadeus” na XIX Festiwalu Szkół Teatralnych (2001)

Medal upamiętniający Jubileusz 100-lecia ZASP w podziękowaniu za współpracę z Sekcją Tańca i Baletu ZASP przy realizacji wystawy „Basiu, zatańczymy…” poświęconej duetowi tanecznemu Barbarze Bittnerównej i Witoldowi Grucy (2019)

 ———————-

REŻYSERIA I DRAMATURGIA

„Axiom of Choice” – forma twórczości: koncepcja, reżyseria, dramaturgia, kolektyw HOTELOKO movement makers, premiera: Centrum Sztuki Tańca w Warszawie / Mazowiecki Instytut Kultury / 5.12.2019

„ frau blush” – forma twórczości: koncepcja, reżyseria, dramaturgia, choreografia: Wojciech Grudziński, współpraca choreograficzna: Magdalena Przybysz,  kolektyw HOTELOKO movement makers, premiera: Centrum Sztuki Tańca w Warszawie / Dom Kultury Kadr / 08.10.2018

„ Insta Show” – koncepcja i choreografia: Magdalena Przybysz, forma twórczości: reżyseria, dramaturgia, kolektyw HOTELOKO movement makers, premiera: Centrum Sztuki Tańca w Warszawie / Dom Kultury Kadr / 10.09.2018

„ Darklena” – choreografia: Wojciech Grudziński, forma twórczości: koncepcja, reżyseria, dramaturgia, kolektyw HOTELOKO movement makers, premiera: Centrum Sztuki Tańca w Warszawie / Dom Kultury Kadr / 4.06.2018,

„ Absolutely Fabulous Dancers” – koncepcja i choreografia: Magdalena Przybysz, forma twórczości: reżyseria, dramaturgia, kolektyw HOTELOKO movement makers, premiera: Prom Kultury Saska Kępa / 30.06.2017

„#moiprzyjacieletancza / Moi Przyjaciele Tańczą” – koncepcja i choreografia: Magdalena Przybysz, forma twórczości: reżyseria, dramaturgia, kolektyw HOTELOKO movement makers, premiera: Centrum Promocji Kultury Praga Południe / 22.10.2016

„frau /mujer / femme” – choreografia: Magdalena Przybysz, forma twórczości: koncepcja, reżyseria, dramaturgia – kolektyw HOTELOKO movement makers, premiera: Centrum Promocji Kultury Praga Południe / 17.07.2017

„urodziny: 40” – forma twórczości: koncepcja, reżyseria, premiera Warszawska Scena Tańca 2015, Komuna Warszawa / 21.11.2015

„Dziady. Gusła i mrok” – koncepcja, choreografia, scenografia Beata Wojciechowska, forma twórczości: reżyseria, premiera Warszawska Scena Tańca / Studio Tańca Free Art Fusion / 13.05.2012

UDZIAŁ W SPEKTAKLACH TANECZNYCH

„Axiom of Choice” – forma twórczości: koncepcja, reżyseria, dramaturgia, choreografia, rola taneczna, kolektyw HOTELOKO movement makers, premiera: Centrum Sztuki Tańca w Warszawie / Mazowiecki Instytut Kultury, 5.12.2019

„Darklena” – forma twórczości: koncepcja, reżyseria, dramaturgia, rola taneczna, choreografia: Wojciech Grudziński, HOTELOKO movement makers, premiera: Centrum Sztuki Tańca w Warszawie / Dom Kultury Kadr / 4.06.2018

„frau blush” –forma twórczości: rola taneczna, reżyseria, dramaturgia, choreografia: Wojciech Grudziński, HOTELOKO movement makers / premiera Centrum Sztuki Tańca w Warszawie / Dom Kultury Kadr / 08.10.2018

„Absolutely Fabulous Dancers” – koncepcja i choreografia: Magdalena Przybysz, forma twórczości: reżyseria, dramaturgia, rola taneczna, kolektyw HOTELOKO movement makers / premiera Prom Kultury Saska Kępa / 30.06.2017

„#moiprzyjacieletancza / Moi Przyjaciele Tańczą” – koncepcja i choreografia: Magdalena Przybysz, forma twórczości: reżyseria, dramaturgia, rola taneczna, kolektyw HOTELOKO movement makers / premiera Centrum Promocji Kultury Praga Południe /22.10.2016

„frau /mujer / femme” – choreografia: Magdalena Przybysz, forma twórczości: rola taneczna, reżyseria, dramaturgia, kolektyw HOTELOKO movement makers / premiera Prom Kultury Saska Kępa / 17.07.2017

“Family Affair” – koncepcja ZimmerFrei, forma twórczości: rola taneczna/performerka, premiera Warszawska Scena Tańca 2015 (NInA) / 2.12.2015

„urodziny: 40” – forma twórczości, koncepcja, reżyseria i wykonanie – Agata Życzkowska, premiera Warszawska Scena Tańca 2015 / Komuna Warszawa / 21.11.2015

„The Show Must Go On”, choreografia: Jérôme Bel, forma twórczości: rola taneczna, premiera Fundacja Ciało/Umysł / Teatr Dramatyczny w Warszawie / 30.09.2011

„Pracownia Ludica nr 2”– reż. Solange Bonfil, forma twórczości: rola taneczna, współpraca z Enczima Teatro z Hiszpanii – spektakl ruchowo-taneczny, Teatr HOTELOKO, premiera Sala el Taller w Madrycie / 23.10.2011

„Tajemna Broń” – Julio Cortazar, reż. Dawid Żakowski, forma twórczości: rola taneczna, work in progres, Klub Kultury Gocław w Warszawie 2009

„Eros i Thanastos” – reż. Daisuke Yoshimoto, forma twórczości: rola taneczna, Teatr Studio w Warszawie 2005

UDZIAŁ W PROJEKTACH PERFORMATYWNYCH

„jutro: urodziny” – forma twórczości: rola/performerka, reżyseria: Harzem Thomas, Teatr HOTELOKO, premiera Prom Kultury Saska Kępa, Warszawa / 31.05.2015

„ selfie / pudełko / kiste” – forma twórczości: rola/performerka, reżyseria: Thomsa Harzem, Teatr HOTELOKO, premiera Prom Kultury Saska Kępa, Warszawa / 21.11.2014

„Clean Room” – Juan Dominguez, forma twórczości: rola/performerka, projekt społeczny, premiera Festiwal Ciało/Umysł, Teatr Studio w Warszawie / 25.09.2013

„Warsaw in Between” – reż. Dawid Żakowski, forma twórczości: rola/performerka, projekt performatywny, premiera Klub Powiększenie, Stowarzyszenie Sztuka Nowa / 1.12.2011

„Turista” – Marius von Mayenburg, forma twórczości: rola/performerka, reż. Thomas Harzem, Teatr Dramatyczny w Warszawie, performans, 11.09.2010

ROLE W TEATRZE

Teatr Studyjny w Łodzi – dyplomy

„Droga węża na skale” – T. Lindgren, reż. Justyna Celeda, opieka art. Zbigniew Brzoza (rola Ewa), choreografia Leszek Bzdyl, muzyka i praca z aktorem: Sambor Dudziński – premiera 20.04.2001

„Amadeus” –  P. Schaffer, reż. Waldemar Zawodziński (rola Venticello + asystent reżysera) – premiera 27.01.2001

„Wesele. Sceny wybrane” – St. Wyspiański, reż. Ewa Mirowska (rola Haneczka) – premiera 12.10.2000

„Jordan” – A. Reynolds i M. Buffini, opieka art. Jan Zdrojewski (monodram) – premiera 26.04.2001

„Trzy Siostry” – A. Czechow, reż. Aleksander Bednarz (rola Olga) – premiera 9.09.2000

„Krzesła” – E. Ionesco, opieka art. Jan Zdrojewski (rola Ona) – premiera 22.11.2000

ROLE W TEATRZE po ukończeniu Wydziału Aktorskiego w PWSFTViT (2001-2014)

„Księżyc nad Buffalo” – Ken Ludwig, forma twórczości rola: Roz, reżyseria: Adam Orzechowski, Teatr Polski im. Hieronima Konieczki, Bydgoszcz (DEBIUT) – premiera 15.09.2001

„Jesień i zima” – Lars Noren, forma twórczości rola: Ewa, reżyseria: Danuta Jagła, Teatr Polski im. Hieronima Konieczki, Bydgoszcz – premiera 19.01.2002

„Huśtawka” – Agata Miklaszewska, forma twórczości: rola-monodram, Kawiarnia Węgliszek Bydgoszcz, teatr: przedstawienie impresaryjne – premiera 28.01.2002

„Rodzina wampira” – Wasilij Sigariew, forma twórczości: asystent reżysera oraz rola: Marina, reżyseria: Paweł Szkotak, Teatr Polski im. Hieronima Konieczki, Bydgoszcz – premiera 28.09.2002

„Burza w Teatrze Gogo” – Andrzej Maleszka, forma twórczości: rola: Lalka, reżyseria: Jerzy Moszkowicz, Teatr Polski im. Hieronima Konieczki, Bydgoszcz – premiera 7.12.2002

„Mieszczanin szlachcicem” – Moliere, forma twórczości rola: Michasia, reżyseria: Adam Orzechowski, Teatr Polski im. Hieronima Konieczki, Bydgoszcz – premiera 28.12.2002

„Kształt rzeczy” – Neil LaBute, forma twórczości rola: Evelyn, reżyseria: Iwona Kempa, Teatr Polski im. Hieronima Konieczki, Bydgoszcz, premiera 15.02.2003

„1234 baba jaga patrzy” – Paweł Demirski, forma twórczości: rola, reżyseria: BRUNO (Thomas Harzem), Teatr Wytwórnia, Warszawa – premiera 13.12.2008

„Końce świata” – Mark Becker forma twórczości rola: Johanna, reżyseria: Karolina Kirsz,  Teatr HOTELOKO / Klub Kultury Saska Kępa, Warszawa – premiera 16.03.2012

„Podwórko Korczaka”, forma twórczości rola: Zosia głodna, reżyseria: Paweł Paszta, Teatr HOTELOKO / Teatr Kamienica, Warszawa – premiera 14.12.2012

„69″ Igor Bauersima, forma twórczości rola: Ona, reżyseria: Karolina Kirsz, Teatr HOTELOKO / Prom Kultury Saska Kępa Warszawa, premiera 27 marca 2014

Teatr Polski w Bydgoszczy – zastępstwa

„Czwarta siostra” – Janusz Głowacki, reż. Iwona Kempa (rola Tania) – 2002

„Poskromienie złośnicy”– William Shakespeare, reż. Adam Orzechowski (rola Wdowa) – 2001

„Niesamowite opowieści Braci Grimm”, reż. Krzysztof Galos (role: Czarownica, Anioł, Szafa, Matka, Kucharka) – 2001

CZYTANIA PERFORMATYWNE

„Listy miłosne do Adolfa Hitlera” – Tuvia Tenenbom, reż. Karolina Kirsz, czytanie performatywne, JCC/ Jewish Community Center / Centrum Społeczności Żydowskiej w Warszawie (2014)

„Cyfrowa praca przy taśmie” – Petra Maria Kraxner, reż. Karolina Kirsz, czytanie performatywne, Teatr Studio w Warszawie (2013)

„Cyjanek o piątej” – Pavel Kohout, reż. Karolina Kirsz, czytanie performatywne, Domek Herbaciany (2012)

Spektakle przed ukończeniem szkoły aktorskiej 1993-1999

„Technika punktu świetlnego” – P.D. Galas, reż. Sławomir Chwastowski (1999)

„Faustus” – J.W. Goethe, reż. Chris Baldwin, (Małgorzata), European Youth Theatretournee Niemcy, Hiszpania, Polska (1994)

„Szklana Menażeria” Williams reż. Halina Machulska, (Laura), Teatr Ochoty w Warszawie (1994)

 

FILM, SERIALE, ETIUDY, TV

  • „Klan” – kobieta w pubie, odc. 1716 (2009), Halina Kupcewicz odc. 3628 (2020), matka Anety Kruczek odc.3755, 3757 (2021)
  • Na Wspólnej” – pielęgniarka, odc.1167, 1170 (2009), odc. 1445,1446 (2011), agentka, odc. 2012 (2014), rola księgowa odc. 2627, 2639-2640, 2645 (2018), matka odc. 3156 (2020)
  • „Wojenne dziewczyny” – przekupka, odc. 14 (2018)
  • „Druga Szansa”, koleżanka Jakuba na zjeździe absolwentów (2017)
  • „Powiedz tak” – matka (2014)
  • „Klub szalonych dziewic” – redaktorka, odc.3, 4 (2010)
  • „Pierwsza miłość” – Barbara Woźniak, odc. 1059 (2010)
  • „M jak miłość”, reż. Roland Rowiński, pacjentka, odc. 667 (2009)
  • Świąteczna ramówka TVP1 (grudzień 2008)
  • „Rysa” – reż. Kim Jae-Eui, zdjęcia: Marta Pruska (rola Magda, etiuda 1999)
  • „Długa droga do wyjścia” – reż. Maria Parlatore (etiuda 1999)
  • „Wymiana” – reż. Ewa Banaszkiewicz, zdjęcia: Bogumił Godfrejów (rola Eustachia, etiuda 1999)
  • „NOWOFILM” realizacja: Bogumił Godfrejów, współpraca reż: Michał Fazlejew (etiuda 1998)
  • Młodzieżowe Studio Poetyckie Andrzeja Konica (1994)